ارزش برند

دریافت عنوان بهترین برند کشور کره‌جنوبی در سال 2016 برای کووی توسط سازمان Interbrand

در سال 2015، کووی برای اولین بار به در لیست "بهترین نام‌های تجاری کره‌جنوبی" توسط Interbrand( سازمان مشورتی برندهای برتر جهان) در رده 38ام فهرست قرار گرفت.
در سال 2016، کووی در رتبه بندی بهترین نام‌های تجاری کره‌جنوبی رتبه 32 را کسب کرد، درحالی که در سال 2015 در رتبه 38 قرار داشت. ارزش نام تجاری کووی اکنون به صورت محلی و بین المللی به رسمیت شناخته می شود.

در بررسی انجام شده توسط مجله معتبر فورچون در سال 2015 از میان 500 شرکت کره ای، شرکت‌های مورد بررسی بر اساس ارزیابی نام تجاری که توسط Interbrand انجام گردید بر اساس سه عنصر اصلی «پیش بینی تحلیل مالی»، «شاخص نقش برند» و «قدرت برند» فهرست بندی و تعیین شاخص گردیدند.
این بررسی نشان می دهد که نرخ رشد برند کووی در مقایسه با سال 2015 افزایش 44 درصدی داشته که این باعث شده است بالاترین نرخ رشد در میان 50 برند برتر کشور کره جنوبی از آن کووی گردد و در نتیجه به عنوان Top Riser انتخاب شود.



کووی همچنان به تلاش خود ادامه می دهد تا هر ساله نام تجاری‌‌اش را در رده بندی سنجش ارزش علامت های تجاری پر اعتبار نگه دارد و در جایگاه برترین ها قرار داشته باشد.

یکی از پارامترهایی که ارزش جهانی برند کووی را در فهرست برندهای برتر قرار می دهد؛ همکاری‌های بین المللی است. در همین راستا شرکت کووی و گروه انتخاب به عنوان دو مجموعه بزرگ و صاحب نام با قرار دادن ظرفیت ها و پتانسیل‌های خود در کنار یکدیگر به افزایش ارزش برند خود از طریق همکاری‌های نزدیک در فرآیند‌های تولید، تحقیق و ارائه خدمات و محصولات مرتبط با حوزه بهداشت و سلامتی حرکت می کنند.

برند SnowaCoway (اسنواکووی) حاصل این همکاری بین المللی است که با تکیه بر ارزش‌های برند کووی و اسنوا (گروه صنعتی انتخاب) در مسیر حرکت به سمت ارزش‌های جهانی حرکت می کند.

ارتباط با کارشناس